Cerrar

es | val   

Les xarxes socials, una necessitat per als negocis d’Alacant

Gestión de redes sociales

En esta entrada et parlem de la importància que tenen hui dia les xarxes socials per a qualsevol tipus de negoci.

SeoUp! - Agencia de Marketing Online

SeoUp! - Agencia de Marketing Online

Publicado el martes, 21 de febrero de 2017 a las 11:12

Possiblement hages sentit que les xarxes socials representen un enorme avantatge competitiu per als negocis comercials i les pimes, ja que els ofereixen l’oportunitat de competir en igualtat de condicions amb les marques més populars del seu sector, els permet plantejar-se estratègies d’alta envergadura com les pensades per les transnacionals i, sobretot, els ajuda a augmentar el seu grau d’influència dins del seu nínxol de mercat. Si estàs pensant en introduir-te en el món del social media o si, pel contrari, ja t’hi has introduït però la teua estratègia no dóna els fruits promesos, continua llegint este article i descobreix quins són els trucs més utilitzats per les agències dedicades a la gestió de xarxes socials a Alacant.

Les xarxes socials són una festa, no un negoci

El primer que hauràs de tindre en compte és que les xarxes socials són una festa, un lloc on les persones es reuneixen per compartir opinions, contar acudits i divertir-se al màxim. Ningú no desitja que se'ls venga res en una reunió social, de manera que la forma d'atraure l'interés dels presents és contant anècdotes, oferint-los respostes a preguntes del seu interés o realitzant concursos i jocs.

Compartir continguts és una obligació; cada dia hauràs de generar un paquet informatiu carregat d'imatges, referències, continguts curats, vídeos, infografies, etc. Però este paquet d’informació ha de seguir una línia editorial única. Per exemple, ningú no veu McDonald’s parlant de matalassos, cosa que seria un contrasentit. Però sí pots veure la marca parlant de nutrició, obres socials, menjar i diversió. Estos temes representen la seua línia editorial, la qual es presenta a través de continguts divertits, gifs animats i imatges que inciten els usuaris de les xarxes socials a compartir.

Les xarxes socials es basen en tot allò multimèdia

Un error comú, sobretot en les persones que estan iniciant-se en tot això del social media, és pensar els continguts en un sol format. Així, per exemple moltes empreses estan apostant pel vídeo, ja que ven més, és molt atractiu i a més condensa la informació de manera molt més eficient que el text. Unes altres estan enfocant-ho tot cap al gràfic, principalment cap a l'ús d'infografies, i no plantegen donar una notícia o exemples fora d'este format. Hi haurà també d’aquelles que amen l’àudio i siguen fanàtics dels podcasts. Realment no està mal apostar per un format principal, però l’error és no donar suport a este format amb la resta de recursos multimèdia disponibles en Internet, i poder augmentar així la riquesa i l'accessibilitat del contingut.

D’altra banda, és important tindre present que el món digital es troba en constant canvi, cosa que augura que és molt possible que el que hui siga tota una tendència, demà estiga dins dels titulars vells. Amb previsió d'este tipus de comportament en el món de la publicitat i el màrqueting digital, hem passat a parlar de les estratègies transmedia o multiformat, una tendència que aposta per contar una història a través de tots els mitjans possibles o, almenys, a través d'aquells que consulten la nostra audiència.

5.714 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO